17.09.2015

(Text: Eva Marie Lišková)

MBPFW je letos plný novinek, které pokračují i po skončení přehlídek. Jednou z nich je spolupráce s e-shopem Local Labels. Jak vůbec vznikne myšlenka, prodávat “looky“ ještě horké z přehlídkového mola těsně po skončení fashion weeku a kdo z českých designérů si na to troufl? 

V nabídce jsou looky od Mira Saba, Odivi, Pavla Brejchy, Hany Frišonsové nebo La Formely

Česká republika nemá tak velký trh, aby si všichni prezentující návrháři mohli dovolit své kolekce realizovat, i proto se někdy ready to wear outfity z mola nedostanou do běžného života. Letos ale přišel čas na změnu, která vyplynula z dobrého nápadu a příznivých podmínek. Myšlenka na Pop-Up shop s looky z přehlídkových mol, které jsou určeny vlastně až na jarní a letní sezónu nadcházejícího roku dostala reálnou podobu.

„Spolu s organizátory fashion weeku jsme oslovili všechny designéry, kteří prezentovali své kolekce na fashion weeku. Nakonec se zapojilo sedm z nich, s nimiž jsme po domluvě vybrali několik siluet od každého“, říká Katarína Král, která stojí za projektem Local Labels.  Hned po akci nafotil náš team produktové fotky a online tak můžeme přinášet skvělé looky jen deset dní po skončení Fashion weeku! Je to absolutně revoluční věc na naše poměry“, pokračuje Katarína. V nabídce jsou looky od Mira Saba, Odivi, Pavla Brejchy, Hany Frišonsové nebo La Formely. Designéři slibují, že do 14 dní máte doma kousky, které jen tak v ulicích neuvidíte. Podívejte se sami sem.

Další rovinou je udržitelnost, a tak byly vybrány věci mezisezónní, plně využitelné a nositelné. Když si tedy objednáte třeba šaty, budete je mít dřív, než přijde jejich sezóna a pohodlně si je oblečete další tři. Tím se tak trochu maže trendovost jednotlivých kolekcí a naplňují se požadavky stále více propagované slow fashion. Taky je skvělá skutečnost, že kolekce zůstávají na očích i po skončení Fashion Weeku a nezapomene se na ně během měsíce.

Modely jsou dodávány překvapivě v konvenčních velikostech, ale neměl by být problém ani se specifickým požadavkem, nebo ušitím na míru. V kamenném obchodě Czech Labels&Friends objednaný kus vyzkoušíte a v případě, že by model nesplňoval vaše požadavky, nemusíte si jej kupovat.

Jsme zvědaví, jak bude spolupráce fungovat. Ve Fashion MAP samozřejmě moc fandíme a nový e-shop Local Labels jsme od začátku podporovali – v našem hlavním menu k němu najdete snadnou cestu. Taky se chystáme zase na nějaký hezký podzimní výběr a naši stylisti vyberou pro vás to nejlepší hned jak bude podzim a zima k mání. Mrkněte taky samy – www.locallabels.cz

 

Facebook icon
Google icon
Pinterest icon

NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY

19.08.2017
 Každý mladý brand ví, že cesta k úspěchu nikdy není taka přímočará. Je za ní kopec práce, náhodných setkání a...
15.08.2017
Emese Domos byla jedním z hostů předešlé sezony fashion weeku, a také maďarskou kontributorkou Fashion & Marketing...
13.08.2017
Melisa bydlí v Berlíně už dva roky. To je nejenom na město s obrovskou fluktuací kreativců a nových a nových start-upů...
08.08.2017
Myšlenka recyklovaných podprsenek a kalhotek se zrodila v hlavě švédské návrhářce Sofii Andersson. Recyklací není...
02.08.2017
Na přesahu do módy není u velkých značek nic nového, nás ve Fashion MAP ale baví,že Kopparberg se toho chytil...
31.07.2017
Co to je Pinatex a čím je tak udržitelný? Udržitelná společnost se musí chovat tak, aby její životní styl byl v...
  •  
  • 1 z 107
  •